FAQ

Hoog tevredenheid

Professioneel

Zonder zorgen

Veelgestelde vragen

Is het annuleren van een aanvraag mogelijk?
Moet ik direct betalen bij de chauffeur?
Hoe weet ik wie de chauffeur zal zijn?
Ik ben erg tevreden, kan dezelfde chauffeur mij vaker rijden?
Is het annuleren van een aanvraag mogelijk?

Ja dat kan, en zelfs nog kosteloos ook. Annuleren is geheel kosteloos indien u ons meer dan 24 uur voor aanvang van de rit op de hoogte brengt.

Moet ik direct betalen bij de chauffeur?

Nee, u kunt niet bij de chauffeur betalen voor uw rit. U ontvangt binnen een tijdsbestek van 2 weken na afloop een factuur van ons. Deze wordt samengesteld op basis van nacalculatie. U betaalt dus voor het werkelijk aantal gemaakte uren.

Hoe weet ik wie de chauffeur zal zijn?

Wanneer de planning een geschikte chauffeur heeft gevonden uit uw regio, ontvangt u van ons een e-mail met naam en telefoonnummer. De chauffeur ontvangt deze gegevens ook van u. Mochten er onduidelijkheden zijn, neem dan direct contact op met de chauffeur of bel gerust even met de planning.

Ik ben erg tevreden, kan dezelfde chauffeur mij vaker rijden?

Een dag na uw rit ontvangt u van ons een bericht waarin u de chauffeur kunt beoordelen. Indien u tevreden bent komt dit bij een volgende aanvraag altijd naar boven en benaderen we deze chauffeur als eerst. Ons streven is altijd om een vast aantal chauffeurs voor u klaar te hebben staan.

Menu